>>>~ انعکاس آب ~<<<

! هنوز هم نمی دانم هر سال که می گذرد یک سال به عمرم اضافه می شود یا یک سال از عمرم کم می شود

>>>~ انعکاس آب ~<<<

! هنوز هم نمی دانم هر سال که می گذرد یک سال به عمرم اضافه می شود یا یک سال از عمرم کم می شود

هیچی!!!

نظرات 12 + ارسال نظر
فریبا 23 خرداد 1389 ساعت 23:19

سلام
کاچی به از هیچی

sepideh 24 خرداد 1389 ساعت 14:48 http://deltange-naseria.blogsky.com/




سلام الهام عزیز ...

دلتنگ ناصریا به مناسبت سومین سالگرد افتتاح وبلاگ آپدیت شد با:

سفرت چقدر دیگه طول میکشه؟!

http://deltange-naseria.blogsky.com

منتظر حضور گرمتون هستم ...

موفق باشید ...

ویدا 24 خرداد 1389 ساعت 20:25 http://vdaa.persianblog.ir

از وب ندا پیدات کردم... ۵تا صلوات واسم بفرست... دعا کن که اون که میخوام زوووودی بشه...

تخته نرد 31 خرداد 1389 ساعت 02:40

سلام
مسابقات شروع شد بدو بیا سر بزن

کاظم 31 خرداد 1389 ساعت 23:40 http://mahigir.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
مطالبت مثل همیشه عالی بود
ببخش از اینکه یه مدت سر نزدم
هر آدم ایرانی حقش خوب زندگی کردنه
بیا از همین اینتر نت در آمد عالی کسب کن تا در زندگی خودت و اطرافیانت تاثیر گذار باشی
۰۹۳۵۹۴۴۹۷۵۷

سشمشئ 1 تیر 1389 ساعت 23:01

khastam begam khoobe vaghti yeki baraye adam vaght mizare va be soalesh javab mide dar hade tavanesh, tarafesh bayad shour dashte bashe va tashakor kone hata age oon ettelaato ke behesh dadan midooneste

کدوم اطلاعات؟

سلام الهام جان فکر نکنم من یادت باشه اما من از اینکه تونستم دوباره به وبلاگت سر بزنم و دیدم هنوز وبلاگ قشنگت داری خوشحالم
امیدوارم هر روز شاد و سرزنده تر از قبل باشی
سحر برا یاد اوری
زندانی
khodahafezzendegi.persianblog.ir

واییی سحر جون!!! خیلی خوشحالم که دیدمت.باورت نمیشه این مدته خیلی به فکرت بودم که بتونم پیدات کنم.وبلاگت پاک شده بود.خوشحالم که دیدمت و پیدات کردم.مگه میشه فراموشت کنم؟

محمد 3 تیر 1389 ساعت 05:28 http://shanc.blogsky.com

مطلب بسیار پرباری بود!
بله
دقیقا ۶۵۳ کیلو
تبریک میگم
شما به همین اندازه طلا دریافت خواهید کرد!
البته به اندازه ی پست خودت

معذرت که بیخبر وبلاگ پاک کردم بهت سر نزدم
راستش قول دادم به یکی که دیگه توی اون وبلاگ ننویسم اصولا من دنبال تغییر هستم نمیخواستم خاطره ای هم داشته باشم از اون قسمت زندگیم برا همین همه چی ول کردم تا الان که تغییر کردم و برگشتم
عکس پسر کوچولو و شیرین زبونت دیدم خدا نگه دارش باشه خیلی دوست داشتنیه .
یادت که هست همیشه غمگین بودم دیگه از این خبر ها نیست نه شکستی در کاره نه غم هرچی هست انگیزه و زندگی گرچه هنوز هم دلم از زندگی میگیره
چه خبر ها زندگی قشنگ تر از قبل هست یا مثل قبل قشنگه؟

همه چی آرومه.من خیلی خوشحالم!!!!

محمد 4 تیر 1389 ساعت 03:00 http://shanc.blogsky.com

منتظرم بروز کنی که یه نظری بدم باز
چون جواب این نظر کچل مارو هم که ندادی که سرش کل کنیم!

:)) من اوصولا اهل کل کل نیسم!

پدر عزیزم ............
ای مرا از تو بنیان عمر.........
به نام تو ام بسته پیمان عمر..........
من از تابش تو بلند اخترم..................
بو د خاک پای تو تاج سرم...........


میلاد مولود کعبه حضرت علی (ع) بر شما مبارک........
روز پدر گرامیباد[گل][گل][گل]

به منم سر بزنی خوشحال میشم

درود
من در وبلاگم در باره آزادی انتخاب و جبر در ادیان مختلف نوشتم لطفا" پس از خواندن آن مطالب بگین به نظر شما کدام اعتقاد درست است
با تشکر از شما[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد