>>>~ انعکاس آب ~<<<

! هنوز هم نمی دانم هر سال که می گذرد یک سال به عمرم اضافه می شود یا یک سال از عمرم کم می شود

>>>~ انعکاس آب ~<<<

! هنوز هم نمی دانم هر سال که می گذرد یک سال به عمرم اضافه می شود یا یک سال از عمرم کم می شود

عکس منتخب دختر پاییز

             سه شنبه_17 آذر 88_ 13:25 

                                          حس یک روز پاییزی و من!

نظرات 16 + ارسال نظر
حسین 20 آذر 1388 ساعت 17:47 http://persiansong.blogsky.com

ضمن عرض تبریک به شما دوست عزیز که توانسته اید با زحمات فراوان وبلاگ بسیار زیبای خود را به ثبت برسانید...و تشکر فراوان بابت مطالب بسیار ارزنده و فواید ان برای هر بازدید کننده ای...شما را به گروه بزرگ اوکسین ادز جهت درج وبلاگ خود و زیباسازی محیط وبلاگ، به ازای ثبت وبلاگ و واریز پول توسط ما به شماره حساب بانکی شما دعوت مینماییم...
ثبت نام با شما....بازدید روزانه از وبلاگتان و واریز پول به حساب بانکی شما توسط ما...کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?i=947

همچنین سایت های پر بازدید ایران ، عضویت فعالی دراین گروه دارند....به ازای هر کدام از وبلاگهایتان پول در میاورید......تعداد زیاد اعضای این گروه نشاندهنده رسمیت این گروه و هیچ گونه سوء استفاده است. فقط وبلاگ خود را ثبت نمایید و پول پارو کنید...بدون هیچ گونه چشم داشت و تضرر مالی....در هر کجا و در هر زمان و درهر وضعیت مالی که هستید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?i=947
http://www.oxinads.com/?i=947

ما منتظر شماییم به ما بپیوندید
درضمن برای فعال شدن حسابتان باید کد بنر ها را در سایتتان قرار دهید

سلام.خسته نباشی.عالی بود

مهراب 22 آذر 1388 ساعت 19:39 http://mehrab.blogsky.com

سلام دختر پاییز

زیبا زیبا و زیباست .

شاد شاد باشی

ممنون...

حس بسیار زیبایی بود
راستی با دیدن تصاویر مطلب قبلیت قلبم به درد اومد و اشکم در اومد
خیلی ناراحت کننده بود خیلی

منم همینطور.

سلام
زیباست ولی برای پاییز عکسهای قشنگتری میشه پیدا کرد...
البته سلیقه ی شماست و برای ما هم محترم

این عکس رو خودم گرفتم.سه شنبه.وقتی برای کاری به ستاد نیروی زمینی رفته بودم.هوا سرد بود و من خیلی حوصلم سر رفته بود و سرما بیداد میکرد.....

همسایه 24 آذر 1388 ساعت 11:48 http://minoom.blogsky.com

سلام
زیبا بود.
سایتون سنگین شده ها

سلام . [گل]
خواستم بگم . من آپم (به روزم ) . [چشمک]
خوشحال می شم قدم رنجه بفرمایید . [گل][چشمک]
باتشکر
شـــکـــرانـــه [گل]

I AM THANKFUL
خدا رو شکر میکنم
FOR THE HUSBAND
WHO IS ON THE SOFA
BEING A COUCH POTATO,
BECAUSE HE IS HOME WITH ME
AND NOT OUT AT THE BARS..
برای شوهرم
که مثل یه گونی سیب زمینی افتاده روی مبل، چون خونه پیش منه و نه بیرون توی بارها.

FOR THE TEENAGER
WHO IS COMPLAINING ABOUT DOING DISHES
BECAUSE IT MEANS SHE IS AT HOME,
NOT ON THE STREETS.
برای نوجوانی
که از شستن ظرفها شکایت دارد و این یعنی خونه مونده و تو خیابون ولی نیست.

FOR THE TAXES I PAY
BECAUSE IT MEANS I AM EMPLOYED.
برای مالیاتی که پرداخت میکنم
چون بیه این معناست که شغلی دارم.

FOR THE MESS TO CLEAN AFTER A PARTY
BECAUSE IT MEANS I HAVE BEEN SURROUNDED BY FRIENDS.
برای شلوغی و کثیفی خانه بعد ار مهمانی
چون یعنی دوستانی دارم که پیشم میان.

FOR THE CLOTHES THAT FIT A LITTLE TOO SNUG
BECAUSE IT MEANS I HAVE ENOUGH TO EAT.
برای لباسهایی که کمی برام تنگ شدن
چون یعنی غذا برای خوردن دارم.

FOR MY SHADOW THAT WATCHES ME WORK
BECAUSE IT MEANS I AM OUT IN THE SUNSHINE
برای سایه ای که شاهد کار منه
چون یعنی خورشید تو زندگیم میتابه.

FOR A LAWN THAT NEEDS MOWING,
WINDOWS THAT NEED CLEANING,
AND GUTTERS THAT NEED FIXING
BECAUSE IT MEANS I HAVE A HOME
برای چمنی که باید زده بشه، برای پنجره هایی که باید تمیز بشه و ناودانهایی که باید تعمیر بشه
چون یعنی خانه ای برای زنگی کردن دارم.

FOR ALL THE COMPLAINING
I HEAR ABOUT THE GOVERNMENT
BECAUSE IT MEANS WE HAVE FREEDOM OF SPEECH..
برای تمام شکایاتی که در باره حکومت میشنوم
چون یعنی ازادی بیان وجود دارد.

FOR THE PARKING SPOT
I FIND AT THE FAR END OF THE PARKING LOT
BECAUSE IT MEANS I AM CAPABLE OF WALKING
AND I HAVE BEEN BLESSED WITH TRANSPORTATION.
برای جای پارکی که در انتهای پارکینگ پیدا میکنم
چون یعنی قادر به راه رفتن هستم و وسیله نقلیه دارم.

FOR MY HUGE HEATING BILL
BECAUSE IT MEANS I AM WARM.
برای هزینه بالا برای گرمایش
چون یعنی خانه گرمی دارم.

FOR THE LADY BEHIND ME IN CHURCH
WHO SINGS OFF KEY
BECAUSE IT MEANS I CAN HEAR.
برای خانمی که در کلیسا پشت سرم با صدای بدی میخواند
چون یعنی گوشم میشنود.

FOR THE PILE OF LAUNDRY AND IRONING
BECAUSE IT MEANS I HAVE CLOTHES TO WEAR.
برای کوه لباسهایی که باید شسته و اتو بشوند
چون یعنی رختی برای پوشیدن دارم.

FOR WEARINESS AND ACHING MUSCLES
AT THE END OF THE DAY
BECAUSE IT MEANS I HAVE BEEN CAPABLE OF WORKING HARD.
برای کوفتگی و خستگی عضلاتم آخر روز
چون یعنی قادر بودم که سخت کار کنم.

FOR THE ALARM THAT GOES OFF
IN THE EARLY MORNING HOURS
BECAUSE IT MEANS I AM ALIVE.
برای زنگ ساعتی که صبح مرا از خواب بیدار میکند
چون یعنی هنوز زنده هستم.

AND I AM THANKFUL:
FOR THE crazy people I work with
BECAUSE they make work interesting and fun!
و خدا را شکر میکنم برای همکاران دیوانه ای که دارم
چون باعث میشوند کار برایم جالب و خوب باشد

AND FINALLY, FOR TOO MUCH E-MAIL
و در آخر برای این همه ایمیل


BECAUSE IT MEANS I HAVE FRIENDS WHO ARE THINKING OF ME..
چون یعنی دوستان زیادی دارم که به فکر من هستند..

SEND THIS TO SOMEONE YOU CARE ABOUT.
I JUST DID.
این متن را برای کسی بفرستید که برای شما ارزش دارد.
من اینچنین کردم.

Live well, Laugh often, & Love with all of your heart!
خوب زندگی کنید! زیاد بخندید! با تمام قلبتان دوست بدارید!

ممنون از کامنتت.این رو میتونی از توی یکی از پستهام پیدا کنی عزیز...

سلام با ما قهری ؟چرا سر نمیزنی؟ با مرام. منتظرتم با نظرهای فوتبالی یادت نره .مرسی

سلام دوست لینکی و وبی عزیز
عکس بسیار زیبایی بود (پس و پیش) در یک جا
...........چه راحت
............................تازه باشی

............... یا او

امید 29 آذر 1388 ساعت 12:01 http://www.paro66.blogfa.com

سلام دوست عزیز
میدونم که عکس کار خودتونه_ بسیار زیباست لذت بردم......

آمیکا 1 دی 1388 ساعت 12:41 http://amica.blogsky.com

سلام.عکس هم که می گیری؟علاوه بر این که خوب می نویسی...به روزم عزیزم

سلام
عکس خیلی زیباییه.
برام جالب بود چون با خوندن جمله"حس یک روز پاییزی و من"ناخودآگاه به حس خودم نسبت به روز پاییزی فکر کردم .من همیشه در ذهنم روز زیبای پاییزی رو انبوهی از برگهای زرد و احتمالا با صدای خش خش خرد شدن تصور میکنم ولی شما بر عکس من دو تک برگ خیس غیر قابل شکست رو به تصویر کشیدید.
خسته نباشی

اعظم 4 دی 1388 ساعت 08:46

سلام
مرسی

درود بر یاور همیشه مومنم
طبق معمول خوب بود وقت داشتی بمن سری بزن

حکایه 7 دی 1388 ساعت 13:07 http://hekayeh.blogfa.com

زیبا بود حس پائیزی شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد