>>>~ انعکاس آب ~<<<

! هنوز هم نمی دانم هر سال که می گذرد یک سال به عمرم اضافه می شود یا یک سال از عمرم کم می شود

>>>~ انعکاس آب ~<<<

! هنوز هم نمی دانم هر سال که می گذرد یک سال به عمرم اضافه می شود یا یک سال از عمرم کم می شود

تست روانشناسی

 برای من که جالب بود و ۹۵در صد درست از آب در اومد.شما هم امتحان کنید...  

در ابتدا یک سری سوال است که از شما پرسیده می شود و شما در آخر می توانید تعبیر پاسخ هایتان را ببینید. در ابتدا یک کاغذ بردارید تا جوابهای خود را روی روی آن بنویسید. آنچه را که به طور طبیعی به ذهنتان می رسد یادداشت کنید. زمان لازم برای آن که خودتان را واقعاً در موقعیتهای گفته شده احساس کنید، در نظر بگیرید. در غیر این صورت این آزمون جنبه علمی اش را از دست خواهد داد.  

 

۱- خود را در یک کشتی تصوّر کنید که در حال غرق شدن است. شما خود را به آب می اندازید و با شناکردن خود را به یک قایق نجات می رسانید و از آن بالا می روید. چند نفر دیگر را در آن قایق نجات همراه خود می بینید؟  

 

۲ - خود را به ساحل می رسانید و بیابان وسیعی را در مقابل خود می بینید. چند وسیله شخصی و مقداری خوراکی بر می دارید و در جستجوی نجات، راه بیابان را در پیش می گیرید. چند جفت کفش برمی دارید؟  

 

۳ - پس از یک راه پیمایی طولانی و سخت، از یک تپه شنی بالا می روید و با خوشحالی شهری را در دوردست می بینید. همچنین متوجه می شوید که در فاصله ای نه چندان دور در سمت راست شما واحه ای وجود دارد. آیا ابتدا به آنجا می روید و برای مدتی کوتاه، یا هر چقدر که می خواهید استراحت می کنید و یا آن که آن را نادیده گرفته به راهتان به سوی شهر ادامه می دهید؟  

 

۴ - پس از ورود به شهر، قصری توجه شما را به خود جلب می کند و تصمیم می گیرید که وارد آن شوید. پس از عبور از دروازه ها، خود را در یک راهروی طولانی می یابید که به اتاق پادشاه منتهی می شود. وارد اتاق می شوید و شاه و ملکه را می بینید که در کنار هم به تخت نشسته اند. شاه و ملکه چه شکلی هستند؟ و چه ویژگیها و خصوصیاتی را برایتان مجسم می کنند؟  

 

۵ - از آن اتاق خارج می شوید و از یک پلکان مارپیچی پایین می روید. تاریک و سایه دار است، با مشعل هایی بر روی دیوار که به طور نوبتی روشن و خاموش می شوند. همین طور که پائین می روید، ناگهان یک زن (اگر شما مرد هستید) و یا یک شوالیه (اگر شما زن هستید) از کنارتان عبور می کند. شما فقط برای یک لحظه صورتش را می بینید و این تصویر، یک نفر که می شناسید را به یادتان می آورد. او چه کسی است؟  

 

۶ - پلّه ها شما را به اتاق پذیرایی می رساند و شما میز بسیار بزرگی با یک گیلاس پایه دار در وسط آن می بینید. به گیلاس نگاه کنید. چقدر آن پر از مایعات است؟ 

 

 

 نتیجه تست :


۱ - تعداد دوستان واقعی که دارید. 

۲ - تعداد عشقهای واقعی که قبل از ازدواج خواهید داشت. 

۳ - اصول اخلاقی شما در کار. 

۴ - آنچه تصوّر کرده اید آن چیزی است که به نظر شما یک زوج ایده آل باید آن گونه باشند. 

۵ - این همان شخصی است که تا پایان عمر، ذهنتان درگیر اوست. 

۶ - میزان پر بودن گیلاس، نشانگر این است که شما در یک رابطه دوستی چقدر از خودتان مایه  

 می گذارید 

 

جالب بود نه؟ پس تا بعد

نظرات 12 + ارسال نظر
میترا 20 فروردین 1390 ساعت 18:13 http://pouyacarpet.mihanblog.com/

6.543209822829995.42996141713سلام
با « آموزش طراحی فرش » آپم
منتظرتم

مریم 21 فروردین 1390 ساعت 15:18 http://www.carolinn.persianblog.ir

سال نوت مبارک دوست گل خودم.[گل]

سارا 21 فروردین 1390 ساعت 22:12 http://manebihamta.blogfa.com

واقعا جالب بود . ممنون .

زویا 23 فروردین 1390 ساعت 11:02 http://zoya31.blogfa.com

بسیار جالب بود عزیزم

همسایه 24 فروردین 1390 ساعت 18:05 http://minoom.blogsky.com

سلام
خیلی با مزه بود
محمد و مینو

roz 27 فروردین 1390 ساعت 15:31 http://razearamesh07.blogfa.com

سلام
خیلی مطالب جالبی دارید.
به من سر بزنید
ممنون

باران 29 فروردین 1390 ساعت 08:25

هیچ وقت نمی توان یک نظر را به همه نسبت داد .علوم انسانی همیشه فاصله خودش را با علوم تجربی دارد .
این تستها جنبه سرگرمی دارد .

خوب جنبه سرگرمی هم خودش واسه خودش جالبه دیگه.منم میدونم که اینها واسه همه صدق نمیکنه اما کلا این تستا رو دوست دارم.

چه کسی می گوید که گرانی شده است ؟
دوره ارزانی است !!!
دل ربودن ارزان ، دل شکستن ارزان ،
دوستی ارزان است ، دشمنیها ارزان ،
تن عریان ارزان ، آبرو قیمت یک تکه نان و دروغ از همه چیز ارزانتر ،
قیمت عشق چقدر کم شده است ؟
کمتر از آب روان و چه تخفیف بزرگی خورده است قیمت هر انسان ...

اینو که باهات موافقم اما قبول کن واقعا گرونی شده!...

سعید - از یونان 1 اردیبهشت 1390 ساعت 01:10

سلام من سعیدم -خوبی -چه خبر -ممنون که برام پیغام گذشتی -خوبی شما -من تازه به کامپوتر و اینترنت دسترسی دائم پیدا کردم -از این به بعد بیشتر هستم -راستی مطلب جدیدو ببین نظرتو بگو اینم آدرس فیس بوک من http://www.facebook.com/profile.php?id=100000486500012

ممنونم که اومدی.برات درخواست دوستی ارسال کردم.

علی 3 اردیبهشت 1390 ساعت 18:44 http://isaacahmadi.mihanblog.com


سلام

خوبین؟

از مطلبتون استفاده کردم ...

شما رو دعوت می کنم به شنیدن demo آلبوم بسیار متفاوت به نام " بر نمی گردی " با صدای اسحق احمدی ...

دانلود این تراک رو از دست ندین ... [لبخند]

منتظرتونم ...

عاطفه 7 اردیبهشت 1390 ساعت 18:20

خیلی باحال بودش ای ول برای من همش درست بود

زیرخط سکوت 19 اردیبهشت 1390 ساعت 11:54 http://www.sukut. blosky.com

سلام عزیزم خیلی باحال بود اگه گذاشتی کارمو بکنم هی مطلبهای جالب می نویسی هی من میخونم دوست دارم بانمک من

وااای .مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد