>>>~ انعکاس آب ~<<<

! هنوز هم نمی دانم هر سال که می گذرد یک سال به عمرم اضافه می شود یا یک سال از عمرم کم می شود

>>>~ انعکاس آب ~<<<

! هنوز هم نمی دانم هر سال که می گذرد یک سال به عمرم اضافه می شود یا یک سال از عمرم کم می شود

جواب سوال

و حالا زمان این رسیده که بریم سراغ جواب این سوال! البته خیلی از دوستان جواب درستی دادند ولی بعضی ها شون هم جواب های پیچیده ای  دادند .خیلی برام جالب بود که دید افراد رو در باره این شکل بدونم.عکس واقعی این شکل رو براتون در ادامه مطلب گذاشتم.بعد از دیدن عکس کامل به یه نکته مهم میرسیم و اون اینه که ساده اندیشیدن در مورد چیزی ممکنه درست ترین جواب باشه. 

 

عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR-20.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

 

       

  

دوستانی که جوابهاشون برام جالب بود و از دید پیچیده ای نشات میگرفت: 

 

 

سمیرا
14 شهریور 1388 ساعت 17:09
یه آب بات چوبی که یه بچه کوچولو اونو لیس زده و تاب برداشته!!!!!!!!!

 

  

ماهی تنها
5 شهریور 1388 ساعت 02:27
من فکر کنم یه سنگ زینتی باشه یا از این سنگهای انرژی زا که تازه مد شده
 
 
شــــکـــرانـــه
4 شهریور 1388 ساعت 19:02 
اما راجع به این تصویر بگم که به نظر من این یه تیله ی شیشه ای یا یه چیزی شبیه به اونه یا شایدم یه شی شیشه ای که زیرش طرحی رو نقاشی کردن ؟
 
 
مازیار
6 شهریور 1388 ساعت 20:48
درمورد عکس باید بگم خوب شبیه ژله هست اما ژله نیست
شیشه هم بنظز نمیاد باشه
شبیه سنگه
اما یه نقشی زیر این حالت شیشه ای
این نقش شبیه یک زنه
اما رنگهای مختلف یکم اینو سوال برانگیز می کند
ولی من با اون نقش رن موفقم
شاد باشید

 

 

امید
8 شهریور 1388 ساعت 03:56
سلام اگه مسخرم نکنی من اونو از بالا آسمون آبی   زمین خاکی  هوای تمیز و آتش قرمز که نماد آب باد خاک و آتش است می دونم .باتشکر و عذرخواهی

  

 

زندانی(سحر)
9 شهریور 1388 ساعت 16:26
من فکر میکنم یه شیشه ی زینتی هستش که روش حکاکی شده. شاید هم اب نبات من که بچه بودم از این اب نبات رنگی ها خوشم میومد اما از قیافش نه مزه اش
 
 
حامد سنتور
11 شهریور 1388 ساعت 03:12
عجب عکس عجیبی فکر کنم انعکاس نوری در آب باشه ..نمیدونم؟؟؟؟ 
 
 
مهدی لقمانی۞۞دفتر عشق
11 شهریور 1388 ساعت 13:49
نمیدونم. اما فکر نکنم خوردنی باشه
اکثرا گفتن ژله اما ژله نیست .
 
 
نانا
11 شهریور 1388 ساعت 13:54
راجع به این عکس هم باید بگم یه تفسیر سخته..
یعنی شیشه و اینا که نی..
نقش اب!! هم رنگی..
مخلوط شدن. یک رنگ شدن..
فکر میکنم یه چیزی هم روش نوشته شده..
یه تلاطمی هم داره..
مثل پرچم دست کاری شده..
نمی دونم بازم!!  
 
 
هلیا
14 شهریور 1388 ساعت 13:41
شبیه ژله میمونه ولی ژله نیست چون روش یه طرح هایی داره مثل برگ و ماهی و از این جور چیزا
شبیه شمع هم هست از این شمع هایی که تو قالب هستن مثل لیوان ولی شمع هم نیست
پاستیل هم میتونه باشه
به هر حال جواب هیچ کدامه.  
 
gohgle
17 شهریور 1388 ساعت 00:21
تصویر پرچم ایران تو بیست سال چشم انداز توسعه و پیشرفت
مگه نه ؟
 
 
و دوستانی که جواب درست و کامل و بدون شک و تردید رو داده بودند:
  
می خواهم بنویسم
4 شهریور 1388 ساعت 21:32
وااااااااااااای ... یک ژله خوشمزه که با حوصله درست شده ...
نوش جونت باشه ...
 
 
زبل خان
4 شهریور 1388 ساعت 23:47
ژله..جایزمو بدم میخوام برم... 
 
 
آیدا
7 شهریور 1388 ساعت 21:27
شبیه ژله اس :دی  
 
فاطمه
9 شهریور 1388 ساعت 09:06
چون گشنمه، ژله!!! (اونم از نوع چند رنگش...)
 
 
ماریا
11 شهریور 1388 ساعت 16:11
سلام قشنگه
من با دهن روزه یاده ژله افتادم وای
می خوام ژله می خوام . 
 
 
یه آفرین بلند به اونایی که درست گفتند و با دیدی ساده این عکس نگاه نکردند.  از همه شما دوستان گلم چه اونایی که جواب درست دادند چه اونایی که جواب غلط دادند و چه اونایی که اصلا جواب ندادند نهایت تشکر رو دارم.قصه ما به سر رسید کلاغه به خونش نرسید.
نظرات 14 + ارسال نظر

سلام
تبریک میگم امیدوارم تو کارت موفق و پیروز باشی
اگر مطلب قشنگ و مفیدی داشتی خوشحال میشم تو تالار دیدو باز دید هم مطالب زیباتو بخونم و ببینم .
فرق نداره سرگرمی و تفریحی میخواد باشه یا ادبیات و هنر و ورزش و حتی آموزشی ، نرم افزار و سخت افزار و بازی ها و هم جای خود داره ، راستی بخش گالری عکس هم هرچی بخوای توش میتونی پیدا کنی برای استراحتم میتونی بیایی تو بخش جیغ و داد ( کل کل )
حالا اگر از ما هم مطلب برداشتی نمیخواد بگی منبع کجاست فقط لینک مارو بذار تو لینک دوستانت ما رم جزئی از دوستات بدون
در کل برات آرزو موفقیت دارم دوست عزیز

ممنونم دوست خوبم.همچنین شما.

سلام .
کارت جالب بود ... دیدهای جالب بقیه هم خیلی برام خوشایند بود ...
موفق و پیروز باشید ...

ممنونم و شما هم !

سلام
مرسی که دستمون انداختی
خیلی جالب بود
آپیدم
اگه خواستی یه سر بزن

مریم 2 مهر 1388 ساعت 18:10 http://shaparakha.blogsky.com

$$______________سلام_____________$$
__$$$$*_________خوبی؟________,,$$$$*
___$$$$$$$,,_____________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$_شاپرکهای خیالی به روز شد_$$$$$$
____$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$@@$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$@.$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$
کارت جالب بود
___,,*$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$یه سر بزن*$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$_________$$$$$*,,____*
______,;$*$$**'__منتظرتم____**$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,

سلام
حالا که من را هم از ابهام در آوردی....
بیا...
بیا که "اندوه آمدنت" را دارم....

سلام دوست عزیز خوبی؟[گل][قلب]
دفتر عشق به روز شد
منتظر حضور شما هستم
برقرار باشی و سبز[گل][قلب]

[گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب]
هر جای دنیا که باشی ،
حتی اگر آن سوی دنیا باشی ،
مهم بودنت در این دنیاست!
مهم این است که من به عشق بودنت نفس میکشم ،
به یادت میخوابم و به عشقت بیدار میشوم !
[گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب]


[گل] http://daftareshghe.blogsky.com [گل]

امید 4 مهر 1388 ساعت 01:14 http://omidmoniri.blogfa.com

سلام مرسی از اینکه همه نظرات را خوندی و بهترینها را انتخاب کردی . ممنون و منتظر نظراتت هستم .

قابلی نداشت!

حکایه 4 مهر 1388 ساعت 08:53 http://hekayeh.blogfa.com

جالب بود.

مهسا 4 مهر 1388 ساعت 16:02 http://www.jabe.ir

دوست عزیز وبلاگ جالبی داری، اگر واسه وبلاگت عکس لازم داشتی می تونی به جعبه یک سری بزنی

موفق و پایدار باشید

خب حالا جایزه ی ما که درست حدس زده بودیم چیه؟

سلام دوست من
حالا ژله بود؟شوخی کردم.
تست جالبی بود.اما من زیاد نمیتونم به این تستها
اعتماد کنم.
ممنونم
لاله واژگون

سلام .حالا ما سر نمی زنیم شما چرا؟
میخواستم از شما دعوت کنم که روز شنبه ۲۵ مهر ماه ۸۸
تشریف بیاورد و اجرای نمایش جدید مارو در جشواره تئاتر ماه ببینید . بنام < حوالی تاتر شهر > مکان اجرا حوزه هنری - خیابان حافظ - تقاطع سمیه - روبروی دانشگاه امیر کبیر - تالار اندیشه ساعت ۱۹:۳۰
جهت ورود هماهنگ شده . اگه مشکلی بود با همراه بنده تماس یگیرید
۰۹۱۲۲۴۶۶۶۴۶ مهدی قاهری

سلام . خسته نباشی . وبلاگ بسیار خوبی داری . بهت تبریک میگم . راستش من شما را با نام ( انعکاس آب) لینک کردم .

لطفا مرا با نام ( پلی استیشن ۳ ) لینک کنید .

با سپاس

ساناز 14 آذر 1388 ساعت 00:15

من یه اسب توش دیده بودم:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد