>>>~ انعکاس آب ~<<<

! هنوز هم نمی دانم هر سال که می گذرد یک سال به عمرم اضافه می شود یا یک سال از عمرم کم می شود

>>>~ انعکاس آب ~<<<

! هنوز هم نمی دانم هر سال که می گذرد یک سال به عمرم اضافه می شود یا یک سال از عمرم کم می شود

گاهی...

گاهی با یک نگاه میتونی با کسی که دوسش داری حرف  

 

بزنی.گاهی سکوت بهترین جوابیه که میتونی بدی و گاهی جدا  

 

شدن از کسی که خیلی دوسش داری بهترین کاریه که میتونی  

 

انجامش بدی.   

 

                                                                                          دختر پاییز بهار ۸۸

نظرات 9 + ارسال نظر
خیزران 2 خرداد 1388 ساعت 19:34 http://kheyzaran.blogsky.com


سلام حرفت درسته عشق یک زبان بین المللی که تمام مردم خوب دنیا اونو میفهمند حتی اگه سکوت باشه یا یه نگاه
بی منتظرت هستم
بیای

ش 2 خرداد 1388 ساعت 21:32 http://asd126.blogfa.com

دوست عزیز باسلام وباتشکر از اظهار نظرشما

همانطور که نمی دانید ناسا یک سازمان بسیار پیچیده وحشتناک سری

امریکاست و جریان شق القمر یک پدیده علمی نیست قطعا .چون اگر این اتفاق افتاده

باشد حتما به این علت معلول های فراوانی به دلیل حکیم بود ن خدای مقتدر در عالم

به وقوع می انجامیده چون این هستی دارای اجزای کوچک وهم آهنگ ووابسته به

هم ومنظمی است . به عنوان مثال چون مقدار گازهای گلخانه ای یا سی او تو

افزایش یافته لایه اوزون دچار آسیب دیدگی شده و کوه های یخی قطب های زمین

اب می شوند آب وهوای و بارندگی زیاد می گرد سطح آب در دریا ها افزایش می یابد

و روی هزاران پدیده ناشناخته دیگر موثر بوده است . وجود هر پدیده ای مثل ماه اثرات

فراوانی روی کره زمین دارد که این انشقاق حتما عوارض بسیاری را در برخواهد داشت

در صورت وقوع این امر مهم حد اقل طوفان عظیمی در دریا ها به وجود می آورده

است ویا باعث بارش باران های سیل آسا می شده است و یا در سردی و گرم شدن

کره زمین موثر واقع می شده است .پس بنابر این گزارش نشدن این گونه وقایع و ثبت

نشدن آنها در فعل وانفعالات علمی باور کردن ان مشکل است و این امر جزء یک دورغ

بزرگ چیز دیگری نیست که از ناحیه یک یهودی که از راویان و محدثان است یک کذب

محض بوده که نقل شده و همین ها هر چی دورغ بوده در تاریخ ادیان الهی مخصوصا

اسلام وارد کرده اند. اصلا یهودی ها متخصص سر کار گذاشتن مردم اند تا خودشان

دنیارا به چاپند. تمام امکانات مالی و منابع ثروت جهان در دست یهودی هاست تما م

مراکز خبری و اطلاعات رسانی در خدمت این قوم وصهیونیست بین المللی

است.دارای پیچیده ترین سازمان جاسوسی و امنیتی در جهان هستند..الی آخر

مهراب 3 خرداد 1388 ساعت 00:24

سلام

زبان عشق تنها زبانیست که هرگز با زبانهای دیگر قابل قیاس نیست

در زبان عشق سکوت حرف است و رفتن خود عشق

امید 3 خرداد 1388 ساعت 01:22 http://www.paro66.blogfa.com

از من احوال آرزوهام رو پرسید و رفت

خطی از نامه های برگشت خورده ام خواند و رفت

آنقدر پر درد بود دل نوشته های من

چون قناری در قفس افسرد ـ غمگنانه خواند ورفت
.

عالی بود.مرسی بازم از این شعرا برام بفرست.

هستم همه ی اینها رو...
یعنی فکر میکنم تو زندگیم رعایت کردم اینها رو...

سکوت 3 خرداد 1388 ساعت 22:11 http://60mm.blogfa.com

سلام انعکاس جان
نمیردیم و یکی تو اپاش اسم ما رو هم اورد
راستی اپ کردم اگر دوست داشتی بیا خوشحال میشم

امید 4 خرداد 1388 ساعت 00:54 http://www.paro66.blogfa.com

درود

دلم تنگه بیا و با من هم رویا شو
دلم تنگه بیا دستگیر منه تنها شو
بیا با من بشین سنگ صبورم باش
تا من قصه بگم از غم ـ تو هم مثل شمع آب شو
که من پروانه ام ـمیسوزم با شعله شمع
بیا و منجیه سوختن ما شو........

زویا 5 خرداد 1388 ساعت 12:01 http://zoya31.blogfa.com

کاش وقتی داریم بهترین کار را انجام میدیم بدونیم که بهترین کاره

آره والا.

سلام عزیزم حرفت و قبول دارم این ادرس وبلاگ دیگه من هستش یه نانوشته ی جدید توش نوشتم
http://yesangeghabravordimdokhtaretunobordim.persianblog.ir/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد